dijous, 13 de setembre del 2007

Tu a Montepulciano y yo a San Quirico

Tornem a ser aquí amb vosaltres després de molt de temps (o això ens sembla a nosaltres), i és que no hem pogut escriure ja que com la majoria de vosaltres hem començat a treballar al més de Setembre. Però fem uns horaris que quasi no ens permeten veure'ns pel que aquest cop us haurem d'escriure per separat.


Doncs pel que fa a mi, vaig començar a treballar el dia 3 a la Cantina Il Poliziano, propera a la comune di Montepulciano. És una experiència que té les seves coses bones i no tan bones. Per una banda estic aprenent italià, ja que puc treballar entenent-me prou bé; també he après molt a conduir, ja que cada dia he de fer mitja hora de cotxe per una carretera de curves, amb boira, de nit, plovent, etc... però li he acabat agafant el gust a conduir, ara faig cada dia el Rally de la Val d'Orcia!! Però per altra banda no acabo de aprendre la feina d'enòleg com voldria; també faig una mitjana de 11 hores al dia tots els dies de la setmana, aixecant-me cada dia a les 6:30, pel que es fa molt pesat, i com que l'Anna treballa fins a les 10 del vespre (ja us posarà ella al dia), doncs quasi no ens veiem i ja podeu immaginar que és una relació difícil... També hi ha el problema del cotxe que cada dos per tres em dona problemes (ahir sense anar més lluny no el podia engegar).



Per tot això és possible que, tot i que està sent una bona experiència, tornem tots dos o algun dels dos avans del que teniem previst, possiblement aviat, ja que veig que els objectius que tenia ja els he complert o és difícil que es compleixin aquí. Però no ho dic de manera fatalista, sinó que la vida es va improvisant tal com surt i dels interessos de cada moment...



Voldria fer alguns comentaris personals per tots vosaltres que heu anat escrivint o no. Mercè m'alegro que estigueu bé, tot i que torneu a la rutina (si la rutina és bona ja està bé), espero fer una birreta aviat per gràcia... Ferran, que guay que tingueu el pis ja a punt, estic desitjant que penjeu les fotos per veure'l! Maria i Pol, com va anar per França? Van agradar els vins? Pol ja ets a Atenes? Esther i Marc, com us va el pis, tb el teniu a punt? a veure si tb penjeu les fotos. Albert no sé si ja has tornat de Bulgaria però espero que m'ho expliquis bé avans de marxar cap a buscar el Transiberià!! Marieta, no sé si et mires el blog, però díga'm si ja heu marxat cap a Sudamerica (quina enveja que em feu). Helena em sap greu que em vaig oblidar del teu aniversari, però he anat de cul com veus, felicitats atrassades!! Javi (cosí de l'Anna) ens han agradat molt les fotos! i ha estat molt divertit anar seguint cada dia les teves aventures a Chigago...


Bé, segur que em deixo gent però ja anirem parlant. Petons i abraçades per a tots i totes, us trobo molt a faltar!!

Sergi

4 comentaris:

ferranaguilo ha dit...

bon dia des de Barcelona!!!!

com mola saber de tu/ vosaltres desprès de tant temps... i més amb tot el que dius...
de fet m'he quedat bastant parat, per la possibilitat que tornis aviat a terres catalanes. Molaria parlar a "viva voz" de tot això. Heu de pendre les decicions que cregueu en cada moment i fer el que us sembli més oportú... Així que et respaldo des d'aquí.

Caniviant de tema, a veure si penjo alguna foto del piset i de les vacances a Formentera...

Molts petons i abraçades per els dos i ja escriuré un altre dia que tingui més temps...

adeeeeeeuuuu!!!!!

Mercè ha dit...

Hola a tots dos!!!
Ja tenia ganes de que ens expliquéssiu alguna cosa més... Semblava que estaveu de vacances!! Però ja veig que no. Si que us fan treballar, no? No pareu quiets! Sergi com ha ant la verema? Encara estàs treballant a les bodegues? Pel que dius, les prespectives de trovar feina per l'hivern no són gaire bones... Bueno, ànim que segur que les coses sortiran bé!!! Encara que potser diferents a com us ho havieu imaginat!
Apali, un petonet per tots dos i a veure si ens manteniu més informats, que se'ns fa llarg tan de temps sense saber res de vosaltres!!
Cuideu-vos molt!!!!!!
Un petó!

Maria ha dit...

Hola parella!!

L'altre dia parlavem amb l'esther que feia temps que no sabiem res de vosaltres i mira tu, just heu actualitzat!

Nosaltres hem tingut un estiu bastant mogudet. Lyon molt bé, els vins els hi van fer molta il·lusió però no es va donar l'ocasió de tastar-los junts! I Atenes i les illes gregues precioses. El pol ara ja està definitivament instal·lat allà (va tornar uns dies a bcn) i està la mar d'encantat. Ja sabeu que hi teniu casa.

I aquí de nou en la rutina, he diexat la feina i ahir vaig anar a una entrevista... ens vam entendre molt bé amb la jefa però tinc competència!!! dimecres em diran algo... ai quins nervis...

Bueno nois, i després de rollo (no és fàcil resumir l'estiu en dos línies) espero que decidiur el que decidiu ho feu convençuts. A la vida les situacions canvien en cada moment i l'important és fer les coses segurs!!

Petonets!!!

línia discontínua ha dit...

hola parella!!!

jo per barcelona també he tingut uns mesos moguts...de fet, un setembre mogut, però sembla com si el setembre hagi durat tres mesos!

el pis està ja bastant a punt, portem un mes ja instalats! encara li falten coses, de fet falten moltes coses, però ho anem fent a poc a poc! quan tingui fotos també les penjaré!!!

Ahir vaig veure al xavi i a la Carmen!!! estant molt bé i il·lusionats en nous projectes! Ja us explicaran!

Els primers mesos sempre són durillos...tot és nou i t'has d'anar adaptant a la nova vida,,,però a vegades no val la pena forçar les coses si realment no és el que busques...

un petó molt fort!
esther